Spårlöst försvunnen!

Självdisciplinen har fortfarande inte infunnit sig. Trots att jag varit ute i solskenet flera timmar idag och letat efter den. Den är som bortblåst! Så jag tänkte att jag skulle vara lite symbolisk...så jag satte några frön och tänkte att nu kanske ideérna börjar gro...=) hah.. Men icke =P

I alla fall så har jag gjort en massa saker jag inte visste att jag behövde göra men som tydligen var mycket viktigare än att skriva på mitt arbete om arbetslöshetens påverkan på den svenska välfärden...eller att befinna sig i Gävle på föreläsning hela dagen som det var meningen att jag skulle göra!  Men någon var ju tvungen att vakta huset när "Stora stygga sotaren" kommer och klampar på...så jag tog uppgiften på stort allvar och stannade hemma hela dagen! =P

Känns som att flytten börjar närma sig med stormsteg nu. Bara ca två veckor kvar tills jag kan skriva över mig på adressen Hemvägen 2...nånting! jippie! Så det är ju mycket roligare att packa...å planera..å bara tänka...än att ta tag i sånt jag borde! (men jag var faktiskt duktig å tog tag i arbetet och inledde i torsdags å fredags...så nu tycker jag att jag gjort tillräckligt denna vecka!)

Iag fick jag i alla fall veta att mina forna sambos Philip & Philippa har börjat lägga ägg igen, denna gång hos sina nya familjemedlemmar. Och det måste ju ändå betyda att de mår bra och trivs i sitt nya hem! Känns bra att veta när man hela tiden funderar på om jag gjorde rätt i att överlåta dem (eller överge som det snarare kändes som)!

Näpp, nu har jag mycket viktiga saker som måste göras...till exempel vattna blommorna och filosofera lite..allt för att komma så långt ifrån sociologi-böckerna som möjligt! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad vitsig du var då. "ideérna börja gro" :P haha Det ska bli spännande att se hur ni bor sen i påsk :)

2010-03-16 @ 21:22:38
Postat av: Linnea

Haha ja vet...ja e så finurlig ibland!=P

Ja det börjar att dra ihop sig!!! Wiii!!!!

Puss

2010-03-17 @ 10:43:34
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0