Helglycka!

Vintern rasat...nej kanske inte riktigt...men nästan! För efter en helg med otroligt fint väder, två helt otroligt fina dagar,  har man blivit lite bortskämd och tycker att det är "skitväder" idag trots att det egentligen är ganska varmt. Men mycket vill ha mer...

Trots det är jag på bra humör idag, och jag kan stolt meddela att jag överlevt en pojkvänsfri helg hemma för första gången på hur länge som helst. Grabben packade väskan och åkte på skoterresa med kompisarna i helgen. Ända till Hamra bar det av...Tur att han också får komma ut och se världen! =P Nej men riktigt kul för honom att han kommer ut och gör något också, och det måste ha varit det perfekta vädret för att glida omkring på en skoter just denna helg! Faktiskt har jag inte hört av honom ända sedan i fredags, vilket måste innebära att han har roligt! Jag håller tummarna!!! =)

Gårdagskvällen spenderades lite oväntat med Anna. Det var ju inte direkt igår vi sågs men jag måste säga att det var länge sedan jag hade en så trevlig kväll. Vi åt gott, pratade och "slöade" oss igenom hela kvällen...Så tyvärr Johanna måste jag meddela att Melodifestivalen återigen uteblev!" =P  (men jag litar på att du tittade åt mig också)

Idag har jag inte hunnit göra så värst mycket...Men jag funderar på att ta mig ut i uthuset och fortsätta med att packa och sortera grejer inför flytten! Det finns ju en HEL DEL att packa om jag säger så!!! =) Jag kan då säga att brist på husgerår kommer vi nog aldrig att få i alla fall!!! haha...

Nepp nu ska jag ta mig i kragn...men kanske att det blir en film istället...Jag tänkte ju i alla fall vara duktig...Och allavet ju att det är tanken som räknas!!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0