Efterlängtade tidsfördriv...

Ja då har man tittat på säsongens första Greys, med mamma självklart...vad vore greys utan mamma att titta med!?! =P Jag tycker fortfarande att det håller måttet...även om jag igår kväll såg ett avsnitt av en serie med betydligt högre nivå: Familjen Macahan såklart!!! =) Jag är så lycklig som fått båda DVD-boxarna av min älskling i julklapp... Så nu kan jag njuta hela våren, och åren om för den delen, av min barndoms absoluta favoritserie! Sanslöst! =)

Så nu efter en skön kväll i soffan är jag helt redo för sängen...och efter en natts sömn så jag kan vakna och göra samma höga prestationer i morgon som jag gjort idag...Ingenting med andra ord!!! =) Jag könnner att min självdisciplin är saknad och nog bör komma tillbaka snart om jag ska få något alls gjort i framtiden! För jag måste börja skärpa till mig nu! Dags att daska upp sig...

Nu ska jag i alla fall som sagt krypa till kojs...
God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Adina

Jag visste inte att du fått det i julklapp! Lite roligt att Johanna och jag pratade om familjen Macahan alldeles nyss. Jag tittade också på det när jag var liten, men johanna hatade det ju, och var tvungen att gå hem varje lördag för att du och henke skulle titta på det :P haha Hon har inte bra minnen om man säger så.

2010-03-04 @ 09:32:35
Postat av: Johanna

haha Sant, sant :P Och jag håller fullt med om att självdisciplinen är som bortblåst. Kanske den kommer tillbaka med våren?

2010-03-04 @ 17:41:11
Postat av: Linnea

Haha, ja visst e de bra Adina! =)

Johanna: du sårar mig lite om du inte gillar Macahans!!! Men det förståss, jag delar ju inte alla dina intressen heller (Melodifestivalen uteblev igår igen!) =)

Angående disciplinen får vi hoppas på det bästa...jag håller tummarna men jag förmodar att den inte kommer smygande självmant! =)

Vi hoppas!!!

2010-03-07 @ 13:16:32
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0