Check!

Ja då återstår ca en vecka innan jag blir en Edsby-bo och sliter mig loss från mina yttersta starka rötter i Gammelhomna (vilket troligtvis ändå kommer att innebära att jag spenderar dagarna här hemma) =)

Så vad har jag haft för mig då? Hah...inte mycket!

Mitt rum betsår av lådor, för så pass förberedd är jag så jag har passat på att packa ihop mitt pick och pack...vilket blev ganska mycket! Annars har jag liksom inte så mycket för mig på dagarna nu. Arbetet är klart, sånär som på en liten finslipning som jag ska ta på fredag!

Idag fick jag mitt sommarjobb bekräftat! SKÖNT! Så då kan man checka av det! Jag sökte ett jobb som jag egentligen visste jag inte kunde ta...en 100 % tjänst...sMen jag fick komma på intervju även om jag till slut inte fick den. Men idag fick jag ett samtal med en förfrågan om jag var villig att ta ett annat jobb inom samma verksamhet! Så JA TACK, det tog jag!!! =P Så nu har jag i alla fall en liten inkomst garanterad i sommar...Tack och bock för det!

Nu ska jag gå och titta på ett avsnitt av det okända, som uppvärmning inför kvällens GREYS! Längtar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0