Ytterligare ett år!

Jahapp, så har man fyllt år också då! Det känns som att åren springer fram nu, skulle vilja ha en pause-knapp eller en som gör att livet går i slow-motion ett tag i alla fall, så man hinner med! =) Det går undan just nu...
Snart har jag jobbat klart för i sommar, jag börjar min sista termin som socionomstuderande och sedan ska jag liksom ut i arbetslivet (förhoppningsvis) och börja leva ett vuxenliv! =) Haha

Men jag hade en bra dag i går i alla falll. Var ensam å fixade å donade i lägenheten fram tills bubben kom hem runt halv fem, med blommor med sig förståss =) Sedan kom resten av familjen hit till vårt krypin runt halv sex å jag hade paketöppning innan vi fikade å umgicks ett tah. Mysigt! Så JA, en bra fördelsedag... Om man tar bort dom stunder under dagen då åskan rullade fram å jag paralyserad stod å tittade när den var alldeles för nära, å haglet började studsa in på vardagsrumsgolvet...=) Men det är sånt man får ta! =P



Paketöppning! =P att det alltid är lika roligt! =)



Några av mina gäster...=)



Och några till... Mamma som höll i kameran blev tyvärr inte med!
TYVÄRR eller hur mamma!?!



Åsså jag i Kak-landet...där trivs jag bra!!! =P


En bra födelsedag som sagt! =) Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow!

va himmla gott dina bakverk va =)

de va mysigt att få träffa er alla en stund!



2010-07-16 @ 13:37:03
Postat av: Linnea

Tack så mycket! =P Detsamma!

2010-07-17 @ 07:54:44
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Grattis i efterskott :D

2010-07-24 @ 16:49:14
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0