Pust, stånk och stön...

Jag trodde att jag skulle vara van vid värmen nu, och framförallt luftfuktigheten... Men att stå och hoppa och träna PÅ LAND i simhallen är nog joobbigare än någonsin! Sedan kan det faktum att man är ganska otränad, efter en tremånaders-period där det jobbigaste man gjorde var att gå till tågstationen eller närmsta riksha, också vara en anledning. För när man får träningsvärk av att lyfta frigolit-hantlar och ligga på marken och sprattla märker man att man inte är på topp! =P 

Just därför har jag ännu större anledning att kämpa lite extra på vattengympan i fortsättningen!!! =)

Jag lan tänka mig att det är ungefär såhär jag såg ut ikväll!!! hah

   

Kommentarer
Postat av: Adina

Jag önskar att edsbygympan inte låg så långt bort. Det är både as kul och har ett pris som passar min plånbok perfekt! två terminer i Uppsala kostar ju 2000! Snacka om att jag inte har råd med det.



Hoppas vi syns i helgen! Så får du träffa Erik också :)

2010-01-29 @ 09:38:46
Postat av: Jenny

Jag önskar också att vattengympan inte låg så långt bort. Då kanske jag också kommit iväg.



Snygg bild förresten =)

2010-02-04 @ 10:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0