Tick Tack

Jag sitter och försöker ta mitt förnuft till fånga och gör den lilla kompletteringen jag fick från förra tentan att sysselsätta mig med under sommarlovet! Så jätteroligt man kan ha!!!! =( Nepp, ja försöker å försöker, har suttit här i flera timma å ja tycker inte att  jag kommer framåt... Risken finns att jag "över-analyserar" uppgiften som vanligt när man grubblar för länge...å tror att den är svårare än vad den egentligen kanske är... Men med tanke på hur många som verkar ha missuppfattat den så är det kanske inte så konstigt!!!
Ja får i alla fall tacka alla mina klasskompisar som hjälpt mig att komma igång! Tack så mycket! Kanske att ja ska vila lite nu å sen göra ett ryck till å chansa på att den håller nu!!! =P

Ikväll ska jag i alla fall på The Baseballs på Stenegård i Järvsö! LÄngtar! Jag och Andreas ska åka med svärmor Bia och Bosse, förhoppningsvis, i hennes Bel Air, för lite extra stämning! =) Så det ser jag fram emot, bara vädret tar sig i kragen å rycker upp sig lite framåt kvällen!

Nej, undra om ja ska srunta i det här nu å kanske baka lite...uppgiften blir ju ändå inte gjord på det här viset...Hm...Blir nog så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0