Utvärdering, barnkalas och resfeber?!?

Ja..DE E MYCKET NU!

Både på gott och ont förståss! Sitter och försöker finna inspiration till min individuella uppgift, som jag helt plötsligt fick en gratis eftermiddag att börja med eftersom vi slutade tidigt idag. Men för det första var det ju inte så lätt som jag trodde att hitta material till den... Å för det andra är allt annat så mycket roligare för stunden! (Som alltid när man ska försöka plugga hemifrån) Å speciellt när ämnet är det otroligt intressanta utvärdering & Kvalitetsarbete...Jippie!

Solen skiner till och med lite idag, å därför känner jag starkt för att ta en promenad eller nåt istället för att sitta här framför datorn...kanske borde göra det?!? För det är man väl värd efter två å en halv timmes hårt slitande i skolan idag? (Ja ja var ironisk!)

Fick just veta att jag kanske ska på barnkalas till helgen, då lille Oskar, förövrigt en av de absolut sötaste å härligsate barnen på denna jord, fyller tre år på onsdag! Ska bli roligt att träffa hela familjen Lindberg-Hallstensson igen...Det var ett tag sen sist!

Kanske inte låter som att ja har så fullt upp ändå...(ja kanske var lite ironisk med min rubrik) men ovanpå allt i mitt liv just nu hänger en gnagande liten resfeber. Har insett att min, lite för långa och oroande, resa till Indien närmar sig med stormsteg... Mindre än tre veckor kvar nu! Å nej Johanna, ja går inte å är orolig hela tiden å skrämmer upp mig själv...men du vet att ja liksom börjar fatta att ja nog måste börja förbereda mig nu nämligen! Men men..som ja brukar intala alla andra när det är nåt så ordnar det sig nog! Haha

Nepp...nu ska jag gå ut i solen...självdisciplinen var inte så god idag med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det är bra om du inte skrämmer upp dig, men det är bra om du förbereder dig :D Det kommer bli skitbra det där!

2009-09-07 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0