Sabotage i lingonskogen...

...eller vad var det ja lovade att döpa mitt nästa inlägg till Adina?

Hade en helskön myskväll tillsammans jag & Adina igår. Tog det lungt, lyssnade på "Svenne banan" (vilket måste vara en av de konstigaste låtar ja hört) åt lite kebab på pizzeria Edsbyn å tittade sen på Forrest Gump, vilken vi kunde konstatera är en ganska underbar film faktiskt! Så en ganska perfekt lördagskväll med andra ord! 

Adina chockade mig genom att fråga om jag ville följa med och plocka lingon idag! Hon måste ha slagit huvudet (hårt) i nånting eller nåt... Men är man i desperat behov av pengar som hon verkar vara så...
Vad vi än paratade om konstaterade hon att "Ja, det kanske finns pengar i de oxå". Jag vet inte hur många affärsidéer hon har på lut... eller vilka var det Adina? svart-taxi, lingonbranchen, musiker? Hm... hoppas för alla musikälskare att du håller dig till de två första gumman! 

Nepp... nu är det väl dags att ringa och väcka dig om det ska bli några lingon plockade idag eller hur? 



    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0