Överbelastat!

Ja, jag är medveten om att jag inte har varit den bästa på att uppdatea...men det kan i och för sig bero på att jag inte har haft något att skriva! Inte för att det inte hänt något... men för att jag inte ens kan tänka en vettig tanke just nu...och därmed absolut inte kan skriva en!

Ja... det är två dagar kvar tills jag bär iväg nu...med denna inräknad! Börjar NÄSTAN inse det nu tror jag...för jag känner en litenb konstig gnagande känsla när jag inser att jag nog inte kommer att hinna med allt jag planerat för de sista dagarna...eller jo...allt det viktiga hinner ja ju... Men det här jag skulle önska att  jag hann...som att bara strosa runt å njuta lite av allt innan jag lämnar det liksom. Men så fort jag har packat klart, köpt det sista och ställt iordnig allt så kan jag ju faktiskt ägna mig åt mina älsklingar... som jag också skulle vilja ha mer tid med.... Så det blir nog bra!
 
Andreas  fyllde 26 år i måndags, gammal gubbe börjar han bli, om man frågar honom själv i alla fall. Själv tycker jag att han är precis lika barnslig, inte illa ment, som när jag träffade honom för lite mer än fyra år sedan... Hoppas att han alltid kommer att ha sitt barnasinne kvar!
Å du ser faktiskt ut som en liten racerkille när du åker på din brandgula gubbmoppe genom långgatan älsklingen, ja lovar! =)

Vi firade med hans familj på dagen på söndag, med bullar och bärpaj med glass... Så roligt att hinna träffa dem innan jag åker. Sedan var vi på Spicy-cow i bollnär och åt lite med min familj...så vi hann med lite kvalitetstid med dem också. Men de träffar jag ju mer, men kanska inte på samma sätt. trevlit var det i alla fall.

Nej nu måste jag nog packa... så jag får det gjort snart...annars får jag ett panik-samtal från  "mamma-Isabell" inom snar framtid! Skönt att det är ordning på någon! =)



Tänkte jag skulle hedra dig med en bild, men jag hade tyvärr ingen på din vackra moped! Så du fick en på Din andra flickvän, Novan istället!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det så snart du åker. Vad spännande :) Hoppas du kan uppdatera bloggen då med. Vi i Gävle hoppas du får en mycket lärorik resa med en massa skoj också! Kram

2009-09-23 @ 08:58:14
URL: http://my.opera.com/solsken/blog/
Postat av: Linnea

Hej! Va roligt att höra ifrån dig!!! Har ni flyttat än? Ni ska väl flytta till hus va? Åh va spännande, är lite avndsjuk! =)



Ja ja ska definitivt försöka uppdatera bloggen då också...om ja har tillgång till interbet vill säga. Ja kanske har lite vettigare saker att skriva också då! =)



Hoppas att allt e bra med er! Hälsa familjen!

Kramar

2009-09-23 @ 09:36:11
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi ska flytta på riktigt nu i helgen. Om inte alla lyckas bli sjuka till dess. Det är lite onda halsar och snoriga näsor här just nu. Och mycket lådor :) Vad grejer (onödiga!) man har. Hoppas det går bra för dig och packa. Just packningsbiten är jag inte avundsjuk på. Vad svårt att bara få ta med en väska. När vi är hem en helg fyller vi hela bilen =)



Hoppas allt går bra!

Kram

2009-09-23 @ 13:30:04
Postat av: Linnea

Åh va härligt! Eller ja, förkylningsbiten är väl inte så härlig, men flyttbiten, när allt väl är flyttat vill säga! =)

Ja just det här med packningen är lite svårt...har liksom skjutit upp det hela tiden...det blir nog i morrn jag lägger krutet på det! =) ja ska ju inte ha så mycket med mig...men det krävs ändå lite fundering!



Hoppas allt går bra för er med flytten också då, att ni får hålla er friska, så hoppas ja att vi kan höras av mer innan ja kommer hem till jul! =)



Kram på er allihopa!

2009-09-23 @ 17:48:05
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/
Postat av: Isabell

Skärpning Linnea!



Väskan ska vara packad senast i morgon f.m!

Har du fixat: magmedicin, huvudvärks tabletter, vätskeersättnings tabletter, kroppstermometer, handsprit och åter handsprit????

Nä, skojar bara du har nog koll på allt :-)! Men var rädd om dig och skicka ett mail så man vet att du lever.

2009-09-23 @ 20:25:42
Postat av: Linnea

Hahaha... ja har faktiskt fixat det mesta av det där! =) Du borde vara stolt... men väskan är fortfarande inte packad och klar...men nästan! =)

Ja ja ska försöka höra av mig på nåt sätt, så fort ja kan, kanske blir ett inlägg på facebook eller nåt! =)

kram på dig, å lycka till med din praktik du också!



Kram

2009-09-24 @ 08:51:04
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0