Live från Buschen!

Ja...då var det dags! Det absolut svåraste....det första inlägget!

Ja tänkte att det var på tiden att jag låter folk få läsa om mitt högst intressanta liv!
Frågan är ju bara var man börjar!

Jaaa... hur gör man en perfekt början på en blogg?...vad skriver man om?...hm...

Ja skulle ju kunna skriva om vem jag är...men det vet ju alla som, kanske, kommer att läsa det här...
Jag skulle kunna skriva om vad jag gör eller vad som hänt i mitt liv...men det vore inte heller så intressant...

Så vad ska jag skriva i detta första inlägg?

Ja det behöver jag inte fundera på längre, för nu är det redan gjort!

Japp Anders, ja vet vad du tänker...det är dags för Bonn Jonsson att äntligen ta steget...Och sända Live Från Buschen! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha bra Linnea! Nu kan vi hålla oss uppdaterade ;D

2009-09-04 @ 14:49:02
Postat av: Linnea

Ja ja menar det! Haha =)

2009-09-04 @ 15:03:50
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/
Postat av: Adina

Great gumman! Men kom ihåg Johannas regel, minst ett inlägg om dagen. Tror du att du klarar det? ;)

2009-09-04 @ 16:18:05
URL: http://annajohannaadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0