Jag undrar...

Är det inte alltid lika skrämmande när man helt plötsligt börjar nynna på en låt, får för sig att knäppa på radion och låten som du just sjöng på spelas just då!?! Hm...undrar om man har ett sjätte sinne ändå?

Idag har jag, faktiskt, haft ialla fall lite disciplin och kommit igång med den individuella uppgiften. Även om jag har en del kvar känns det i alla fall slönt att man kommit igång...det är alltid det som är det svåraste har jag upptäckt! Hoppas det flyter på lite i morgon också så jag blir klar någon gång. Det skulle vara så skönt att bli klar den här veckan så jag slipper sitta å plugga allt för mång dagar nästa vecka...min sista vecka på tre månader i sverige! Känns som att jag kanske vill ägna den åt annat!

Solen har tittat fram en sväng idag också, efter världens störtskur på förmiddagen, å ja har haft tid både för en promenad med Trogen å att ligga på spikmattan, på balkongen i solen! Underbart, man måste ju unnna sig lite livskvalitet mitt i allt! 

Nu sitter jag å funderar på vad jag ska ägna min sista helg åt. Det blir nog en del packning kanske... men ja hade nog tänkt mig hinna med lite kvalitetstid med grabben, familjen å lite kompisar också! Härligt, fullt upp med andra ord!

Nu ska jag i alla fall sätta mig en liten stund till med skolarbetet, vore ju dumt att vara överambitös, sedan blir det nog en liten ridtur innan ja, troligtvis, åker ner till pojken min ikväll...


Måste ju säga att vi måste vara det vackraste paret som skådats...någonsin!!! 



 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0