Fullt ös medvetslös...

Ja då kan ju detta tolkas som att jag supit mig redlös...Jag kan då berätta för er som trodde det att det har ingenting med fylla att göra!

Jag är nämligen just hemkommen ifrån ett timmes styrkepass med Nemah såhär på morgonen..Å jag tycker att rubriken talar för sig själv! Kan väl säga att det inte var styrketräning som låg högst på önskelistan när jag vaknade halv åtta i morse...men jag är väldans glad att jag pallrade mig iväg ändå. Satan alltså! Något jag starkt rekommenderar med andra ord!

Så, jaa Adina...du missade verkligen något (inte för att göra dig avundsjuk eller så)! Men det tar vi igen med en promenad senare idag va?!?

Kommentarer
Postat av: Adina

Haha, du får dra iväg mig nästa lördag istället :D



Och självklart kan vi gå ut och gå :D

2009-09-05 @ 11:33:09
URL: http://annajohannaadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0