30:e dagen - "Back on track"...i alla fall nästan!

Nu är jag på bättringsvägen. Efter att ha haft en rätt så jobbig gårdag har jag sovit en hel natt utan avbrott, för första gången på länge, och utan någon högre feber. Vaknade nångång mellan 8 å 9 i morse, ganska utvilad och med bara 38.3 grader i kroppen – som natt och dag om man jämför med igår! Och inte har det växt ut någon knorr på mig än heller!!! =)

 

Så idag har varit en ganska bra dag. Även om ja inte är frisk än, utan fortfarande har lite feber, ont i kroppen & halsen och är snorig å så så kan jag i alla fall se en ände på eländet idag. Så det känns som det är på väg åt rätt håll! Jag är glad!!!

 

Men aptiten har inte riktigt återvänt än, vilken krävs om man ska få i sig matsals-maten, så ikväll blev det rostade mackor och yoghurt – var mer frestande tyckte jag! (Rumskompisarna lagar förövrig nåt ”Tacos-liknande”, vilket också ser rätt gott ut...men men!)

Såhär såg vår kvällsmat ut i alla fall...GOTT! (Rostade mackor med ost och yoghurt med flingor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0