66:e dagen - En slödag...efterlängtad sådan!

Ja så har man varit ledig idag. Inga studiebesök eller seminarier planerade för oss. Bara vara... Så Kajsa & jag tänkte gå till kontoret och få räkningen för hyran för dessa tre månader, så vi har den betald och klar, vilket vi tyckte var lämpligt. Men personen vi skulle träffa var inte där så det blev ingen räkning. Så jag har skrivit klart sammanfattningen av mina studiebesök i dag istället. 10 stycken besök har det blivit hittills – ganska bra tycker jag faktiskt! =) Och så har jag lämnat in den veckovisa obligatoriska rapporten om praktikplatsen till kontoret. Så jag har ändå fått lite gjort idag – vilket ju är bra!

 

Ikväll har vi hållit på att fixa med datorrena eftersom skolans datasystem med Internet inte tillåter våra datorer att uppdatera våra virusprogram så verkar det ha ställt till det lite. Kajsa hittade virus på sin idag, jag har inte hittat något än – men jag letar för fullt! Bara att hålla tummarna!

 

Annars har det som sagt inte hänt så mycket idag. Men i morgon ska jag till praktiken igen och på kvällen ska jag och Kajsa till Chembur för att fixa topparna till våra sarees. Spännande!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0