62:a degen - Det tar sig!

Ja idag har avverkat ännu en dag på praktiken. En ganska vanlig dag men med ganska lite sysslor på slutet av dagen – vilket innebär att jag var ganska rastlös ett tag. Jag tog därför en promenad hem från stationen efter jobbet och fortsatte på den linjen med ett litet konditionspass på golvet i lägenheten! =) Känner att jag börjar få tillbaka min ork, peppar peppar, efter alla sjukvändor och allt. Men jag känner att en förkylning, på grund av alla fläktar överallt, är på väg igen...men jag tänkte försöka skrämma bort den innan den rotat sig! =P

Ikväll har jag tagit mig i kragen och faktiskt uträtta lite av det jag tänkt göra så många gånger men inte "haft tid åt" eller inte ork som det egentligen handlar om. I alla fall sitter jag just nu och skriver om alla studiebesök jag hunnit göra medan jag varit här i Indien. det har blivit en del!!! Jag skriver nu om det femte tror jag och än är jag inte klar! =) känns skönt när man ser att man faktiskt har hunnit med en del utöver det som hör till centret och själva praktiken också – för studiebesök ingår ju faktiskt i socionomkursen som jag måste påminna mig själv ibland om att jag faktiskt gör här! =)

 

Annars har det inte hänt något särskilt idag tror jag. Jag kan i alla fall inte komma på något såhär direkt... Men jag kan ju bara passa på att nämna att jag inte planerar att skicka några vykort från min vistelse här. Kanske är bra att ni vet det och inte förväntar er några. Tråkigt ja jag vet! Men mamma skickade nämligen ett brev till mig första veckan jag var här – och det har fortfarande inte kommit fram! =) Postgången är därmed inte den bästa och mest pålitliga...så jag känner att det inte är så stor idé eftersom risken att ni faktiskt får korten är ganska liten! =) Känns därmed bortkastat... jag kan dock lova att alla som vill se bilder kommer att få det ändå! =)

Jahapp, då var den kvällen över. Jag kan ju avsluta med en bild som inte har ett dugg med texten att göra – men ändå! Det är mitt senaste inköp i klädväg (från Goa). Modellen på dessa byxor heter "Ali Baba" vilket talar för sig själv och inte är konstigt alls enligt min uppfattning... haha...Bekvämt i alla fall – trots att man har grenen nedanför knävecken! =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fy vilka mysiga brallor! Helt rätt i tiden Linnea då det ska vara haremsbyxor nu Igen! :) Kan tänka mig att de är sköna! Och du, vad jag kan läsa av inlägget här så är det tyvärr ingen idé att skicka några bullar! Dom äter väl upp dom på posten förstår jag! Annars hade jag absolut skickat ett gäng! ;) Kram!

2009-11-26 @ 19:15:31
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja men visst ser de sköna ut Evelina, Åh det är de också! Haha! Nej tyvärr hinner lussebullarna nog bli uppätna innan de når mig, om inte annat mögla! Men gott vore det! =) Har ingen ugn i lägenheten, annars hade jag nog bakat ett gäng jag också! =)

Kram

2009-11-27 @ 03:22:24
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan igen!

Måste bara säga att du är så brun och fin på bilden! :D Vi får ta igen all förlorad tid när du kommer hem igen. När kommer du hem förresten? Hoppas att du har det bra! Ta hand om dig.. puss o kram

2009-11-27 @ 15:14:25
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack så mycket Anna. Jag var väl aningen solbränd å röd på den där bilden men...=) Ja absolut, det får vi göra. Jag kommer hem den 20 dec - alldeles lagom till julstressen! (Å julfikat...mmm!) =)

Ta hand om dej du också, ses å hörs, puss å kram

2009-11-27 @ 18:45:57
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0