56:e dagen - Bussfärd till Goa

Denna dag spenderade jag på jobbet/praktiken på centret i Dongri. Jag och några av barnen tävlade i pusselläggning bland annat, väldigt spännande! =)

 

Efter jobbet blev det sedan en snabbis ”hem” för att göra sig i ordning och hämta packningen. Sedan bar det av till CST där jag skulle möta den lilla farbror jag bokade biljetterna hos. Han tog oss sedan till busshållplatsen och vår nattbuss som skulle ta oss till Goa. På bussen som hade dubbel -/våningssängar och AC var det ganska mysigt. Jag ock Kajsa hamnade på en brits/säng uppe, så vi hade utsikt när vi började rulla genom Mumbai ca 20.00. vi var väldigt förväntansfulla på den färd som skulle ta ca 10 timmar och ta oss på vår semester! Efter ett tag somnade vi... men man  måste tydligen ha en kisspaus kl 11 också och efter den kunde jag självklart inte somna om...förrän ca 03.30 – vilket var alldeles lagom till den kisspaus som hölls kl 04.00 och väckte mig på nytt! =) 


Vi förväntansfulla på bussen...Väldigt smickrande bild på oss båda förövrigt! =)



Å så här ser bussen ut invändigt..svårt att få en bra bild ska jag tala om! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0