55:e dagen - Besök och förberedelser

Idag har jag varit på besök på SBTs center i Kalyan, en stadsdel ca 1-1,5 timme härifrån. Så vi gav oss iväg på förmiddagen och jag kom hem runt 5... En trevlig bilfärd med möjlighet att se så mycket mer av staden än när man åker de proppfulla tågen. Så jag njöt av bilfärden, trots att jag inte tycker om att färdas utan bilbälte...Det gäller att inte tänka så mycket! =)

 

I alla fall. Detta center är ett nattcenter för pojkar, i åldrarna 8-15 år ungefär, men fungerar också som dagcenter för andra barn. Ett väldigt mysigt center om man frågar mig och både personbalen och pojkarna välkomnade mig varmt! Ett riktigt trevligt besök med andra ord, och därmed en lyckad dag! Intressant och givande =)

 

I morgon bär det som sagt av mot Goa på kvällen - efter jobbet. Ser fram emot en "semester" nu... Ska bli spännande att prova sova på nattbussen också, en ny upplevelse! Jag gillade ju tågen i alla fall så buss ska nog också gå bra! Är man tillräckligt trött så =)

 

Så jag kan härmed meddela att bloggen, återigen, kommer att lämnas oskriven några dagar framöver...Men jag får väl berätta mer om resan när jag kommer tillbaka istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0