52:a dagen - Tidsfördriv...

Ja så har ännu en dag passerat. Denna dag har för mig spenderats i sängen. Har faktiskt inte ens gått utanför dörren idag. Illamåendet sitter i fortfarande, men det verkar inte bryta ut riktigt... Konstigt. Har lyckats peta i mig lite i matväg i alla fall och aptiten gör sig påmind mellan illamåendesattackerna. Mår jag såhär i morgon blir det inget jobb för min del... Kajsa mår däremot bättre idag, så vi ser hoppfullt på framtiden trots denna formsvacka! =)

Förövrigt har jag spenderat dagen med att vila och varvat med att bland annat tittat på två avsnitt av Greys Anatomy, eftersom jag inte kunnat sett de avsnitt jag ligger efter med ännu. Ett av avsnitten, som ska vara ca 45 min eller så, tog mig 2 timmar att titta på – Internet bestämmer sig för att jävlas ibland. Men det andra kunde jag titta på utan störningar eller avbrott. Så nu är jag uppdaterad på den fronten – känns skönt! =)

Annars har jag som sagt inte gjort så mycket idag...så jag har inte så mycket mer att delge er där hemma. Hoppas ni har det bra allihopa, å att snön kommer snart. Har nämligen hört att vissa börjar bli frustrerade över att det varken går att åka pulka eller skoter därhemma! Då kan jag meddela er att det går det inte att göra här heller! =) Just nu är det 28 grader varmt, fastän solen gick ner för ca 4 timmar sedan! Och då kan jag meddela att det är betydligt svalare nu än när vi först kom hit... Sedan har man väl vant sig också antar jag – men det känns att det går mot, i alla fall lite, svalare tider här borta! =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vad roligt det är att läsa om hur du har det där borta. Är inte nå avis på alla dina upplevelser du får vara med om.



Sköt om dig!



2009-11-17 @ 13:40:42
Postat av: Linnea

Nejmen hejsan! Trevligt att du hittat hit! =) Va roligt att du gillar att läsa bloggen... Ja de blir lite upplevelser att minnas. Har samlat på mig en del nu =)

Sköt om di du också!

2009-11-17 @ 14:06:02
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0