51:a dagen - Upp å ner, ner å upp...

Jag har två saker att berätta idag. Det första är att jag var till CST mitt på dagen idag och bokade biljetter åt mig å Kajsa till Goa i helgen!!! =) Inte helt fel med lite turistande och sol och stränder tycker jag. Sedan får vi bara hoppas att vi kommer iväg för biljetterna jag bokade, eftersom det inte fanns några tågbiljetter, var hos "Bussresor a la Buffel & Båg"! Nejdå, så farligt var det nog inte... men lite småskumt verkade det! sak kolla upp dem mer noggrant innan vi åker så oroa er inte! =)

 

Det andra är att jag och Kajsa verkar ha råkat ut för någon form av magsjuka. Kajsa har varit dålig hela dagen och jag trotsade det faktum att jag mådde illa i morse, för att boka biljetterna, så jag får ta smällen ikväll istället. Mår inget vidare om man säger så... men det kanske är bättre i morgon!

 

Jag hade Sabrina, en ny tysk tjej, med mig till stationen idag. Hon har inte hunnit se så mycket här än så jag tog henne med på lite sightseeing, såsom Victoria gjorde med oss i början. Hoppas att hon gillade det, å att jag inte smittade ner henne också! =/

 

Nu ska jag vila...år väldigt trött. Och som det känns kommer jag nog inte att kunna sova så mycket inatt tyvärr... Tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0