82:a dagen - Avskedsmiddag igen...

 

En helt vanlig praktikdag idag igen... VI har spelat spel och lagt pussel och tränat engelska och sånt – helt vanliga saker helt enkelt! =)

 

Ikväll har vi varit på avskedsmiddag med Shara, Victoria och Victor. Shara åker bort inatt så det är sista kvällen vi träffas nu, konstigt när vi har bott i samma lägenhet i tre månader! =/

I morgon ska jag sova över på jobbet, med tjejerna... Jag ser verkligen fram emot det – ska bli kul att se hur de verkligen lever liksom! Så det ska bli roligt att få detta som en avslutning med dem allihopa!!! Jag kommer att sakna dem – för vi har haft roligt tillsammans! Kommer att bli sorgligt att säga hejdå till dem på fredag när jag går hem... Men så är det...man kan ju inte vara med alla samtidigt tyvärr, även om det skulle vara bra praktiskt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0