81:a dagen - "Avskedsshopping" i Vashi

En helt vanlig praktikdag idag. inget speciellt, inget nytt. Min handledare dök inte upp som hon skulle...vi sköt upp det till på torsdag istället, så det blir ett sista samtal då innan jag åker!

 

Efter jobbet åkte jag och Kajsa till "Inorbit Mall" och strosade och åt en sista middag där. Så då har vi sagt adjö till Vashi! =) Imorgon ska vi ut på avslutningsmiddag med de andra utländska studenterna, eller ja de tre svenskarna och Victoria och Suzanne. Det blir nog trevligt! I övrigt börjar tiden rinna iväg. Känner att jag har något planerat hela tiden nu – så tiden går väldans fort för tillfället... Å det är ju bra, samtidigt som jag blir lite stressad att hinna med allt! Men det löser sig – som det alltid gör! =)


Kommentarer
Postat av: s

kolla gärna min blogg! :)

2009-12-15 @ 19:39:28
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0