80:e dagen - Nedräkning... =)

Idag har vi varit lediga. Inga besök planerade – trots önskemål från vår sida om att få åka till ett hem för handikappade barn. Men det blev som sagt inget. Däremot har vi tagit tag i det här med hyran. Så efter att vi varit till kontoret för att ändra datumen på räkningen vi fick har vi sedan kunnat betalat hyran för lägenheten för dessa tre månader. Det börjar liksom kännas nära nu, när man börjar checka av såna saker! =)

 

Sedan har vi varit på avslutningsmiddag med Soumya och en personal från kontoret. De bjöd oss på en kanongod lunchbuffé. Trevligt! Denna personal ska komma till Sverige och Högskolan i Gävle i april, så då ska vi nog träffa honom igen. I alla fall var det snällt av dem att bjuda oss och trevligt att få ett avslut med Soumya också, som vi haft rätt mycket att göra med sedan vi kom hit.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Har suttit i morse och fixat och donat med filmerna från jubileet som jag ska ge till SBT, så nu har jag lyckats få ner det på skiva – som till och med verkar fungera! Otroligt! =) Imorgon inleder jag min sista praktikvecka här i Indien och för er som inte har koll kan jag meddela att på söndag framåt kvällskvisten anländer jag till Edsbyn!!! Känns helt overkligt – tre månader har gått....otroligt! så snart är det slut på friden...passa på att njut! =)


Kommentarer
Postat av: Adina

Ska bli roligt att träffa dig igen babe! :D

2009-12-15 @ 19:51:00
URL: http://annajohannaadina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag ser fram emot att träffa dig också stumpan!!! =)SAKNAR!!! Puss puss

2009-12-16 @ 03:48:04
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0