77:e dagen - Fredagskväll...

Japp, fredag igen då... Har varit på praktiken. Passade på att städa skåpet med sel, så istället för att spela har jag varit lite ordentlig idag. sedan har jag mest bara observerat och umgåtts... =)

Ikväll har jag suttit och redigerat filmer från jubileumet. Jag tänkte det vore roligt att ge centret en skiva som minne och som avskedspresent liksom! Annars har vi inte gjort så mycket ikväll. Vi åt mat på köpcentret, Subwaybaguette och pasta som vi delade på, smaskens...Får se vad magen tycker om det! =) Och sedan var vi till Chembur och köpte underkjolar till våra sarees, som man har för att få den att sitta helt enkelt...Så den kan ju vara behövlig. I morgon kväll ska jag på en dansshow som flickorna från centret har, så då har jag nästan lovat att jag ska bära min saree för första gången... Får se hur det blir med den saken! =) Annars blir det nog Colaba i morrn, för att strosa och shoppa en sista gång kanske! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0