76:e dagen - Pussel och avskedsmiddag

Idag har jag varit en hel dag på praktiken igen. Och har jag spelat spel igen! =) Bland annat lagt ett törnrosa-pussel på 300 bitar och lekt med bokstäver och ord. Jag hittade mitt block förresten. En snäll lärare hade lagt det i ett skåp, ett låst sådant, så ingen hade gjort några försök att strimla det! =)

 

Ikväll har jag varit med våra två korridorgrannar Suzanne och Sabrina till Chembur och ätit middag. Detta för att det är sista gången jag träffar Sabrina eftersom hon ska ut och resa nu och lämnar oss. Sorgligt med avsked, men det är så overkligt på något sätt att det snart är över så avskedet kändes inte på riktigt liksom.

Nu ska jag lägga mig snart, min mage är i konstant uppror, eftersom denna mat inte var något bättre än matsalens... =) Men det blir nog bra snart, jag står väl om inte annat ut de sista 9 dagarna antar jag!!! =)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

I dessa tider har dom flesta nedräkning tills tomten kommer....men vi räknar dagarna tills du kommer hem !! Pappa håller på att göra den traditionella korven ikväll. :) VI LÄNGTAR EFTER DEJ...MYCKET !!!KRAM

2009-12-11 @ 00:16:04
Postat av: Linnea

Åh va gulliga ni är!!! =) Ja vill också vara med å göra korv =( Jag får väl sno ihop någon vegetarisk-grönsaksvariant av korv istället! =)

Snart e ja hemma som sagt! Puss på er!

2009-12-11 @ 03:31:18
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0