74:e dagen - Tillbaka till vardagen

Idag har jag varit på praktiken igen, tillbaka efter resan som bara kan sammanfattas som KANON!!!

Jag har suttit och skrivit en lista med allt jag ska komma ihåg att göra nu de sista två veckorna (ja det är så kort tid kvar!!!) och vad jag vill hinna med att göra. Tiden rinner iväg nu och det är mycket man ska och vill göra medan man är här...så man inte ångrar sig när man kommer hem! Men det ska nog gå bra...jag har ju redan upplevt så fantastiskt mycket så jag är redan mer än nöjd!

 

Annars spenderade jag dagen med att bland annat spela spel med barnen igen. Riktigt roligt och det märks vad snabbt de lär sig när de får kombinera lek med att lära. Det gäller att vara lite uppfinningsrik bara – annars tröttnar de rätt snabbt. Men att förklara ord med ljud och rörelser har jag märkt är populärt och när de själva får vara kreativa förståss! Så dagen har gått bra, även om jag blev lite trött framåt slutet – misstänker att bristen på sömn under resan kommer att göra sig påmind denna vecka! =)

 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0