68:e dagen - Packat & Klart...Om så vore!!!

Idag har jag lekt med barnen på centret. Vi har spelad ordspel och sedan lagt pussel. Riktigt roligt, jag tycker så mycket om att leka! =) Annars har jag inte gjort så jättemycket... Men att leka räcker alldeles utmärkt tycker jag! =)

Ikväll är jag i full färd med att packa. Jag & Kajsa flyger till Jodhpur i Rajasthan i morgon förmiddag. Där kommer vi att spendera dagen, för att senare ta ett nattåg till Jaisalmer. I Jaisalmer planerar vi att ge oss ut på en kamelsafari under ett dygn, ut i öknen...Läckert! =) sedan åker vi tillbaka till Jodhpur spenderar söndagen där innan vi åker mot Jaipur där vi tillbringar en dag innan vi flyger tillbaka till Mumbai på måndagen! Så vi har ett ganska hektiskt schema att följa – får hoppas att vi kan hålla det! Jag ser mest fram emot kamelsafarin...vilken innebär att vi rider ut med kameler i öknen och faktiskt tillbringar en natt i öknen under bar himmel! Längtar!!! Jag får berätta mer efteråt om vi lyckas genomföra det. Nu måste jag fortsätta packa. Det är inte så lätt när vi planerar att ha så lite som möjligt med oss... Men det löser sig! Vår lilla tripp innebär förövrigt att bloggen blir orörd fram tills måndag eller tisdag åtminstone...men vi hörs igen då! =)


Öknen here I come!!! =)


Kommentarer
Postat av: E och A

Ge faaan i att skicka hem den där rödhåriga. A är full och jag likaså. Hej fadderitan vi knöler in allt vi kan i garaget

2009-12-06 @ 02:48:29
URL: http://nej.com
Postat av: Linnea

Hmmm...lite diffus kommentar av er E och A tycker jag... Ska fundera pa vad den betyder! =) haha

2009-12-06 @ 16:32:04
URL: http://livefranbuschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0