67:e dagen - "Utvecklingssamtal" och Småfix

Idag har det varit en ganska vanlig dag på praktiken, inget revolutionerande har hänt. Min handledare kom dock dit för att diskutera hur jag tycker att det går för mig och vad jag har lärt mig än så länge – vilket är ganska mycket när man börjar fundera på det! Vilket ju är bra!!!

Ikväll har jag och Kajsa varit till Chembur och lämnat in våra sareetyg för att sy upp våra toppar och fålla lite kanter. Så om en vecka trodde de att de skulle kunna vara klara kanske...Så vi hoppas det – men med indiska mått mätta så tvivlar jag! =)

I morgon ska jag först på praktiken och sedan på kvällen ska jag packa. För på torsdag bär det av till Rajasthan för oss...vilket ska bli riktigt spännande!!! =) Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0